- Počítače
- Stolní PC
- Příslušenství
- Záruky
- 1 rok
- Dell Změna záruky PE T340 z 3y PrSu na 5y PrSu NBD NPOS - pro nové servery
email: obchod@it.cz
generováno: 22.12.2024 09:25
Dell Změna záruky PE T340 z 3y PrSu na 5y PrSu NBD NPOS - pro nové servery
Prodloužení záruky DELL o 2 roky - PowerEdge T340; Rozšíření a prodloužení záruky o další 2 roky na servery DELL PowerEdge T340 . Záruka musí být prodloužena do 1 měsíce od nákupu. Rozšíř...
Vaše cena bez DPH
10 567 Kč
Vaše cena s DPH
12 786 Kč
Momentálně nedostupné
Objednací kód | 3735958 |
Záruka a servis | Bez záruky |
Kód výrobce | PET340_1835V |
Popis
Dell prodloužení záruky pro PowerEdge T340
Prodloužení záruky pro servery PowerEdge T340 z ProSupport NBD záruky (3 roky) na ProSupport NBD (5 let) záruku.
Pro objednání záruky budeme potřebovat Service Tag (výrobní číslo) serveru.
Záruku je možné objednat do 1 měsíce od nákupu.
Srovnání DELL záruk uvedeno v přiložené tabulce. Dle potřeby naceníme libovolný typ a délku záruky k novým i již používaným serverům.
Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
Se službou ProSupport dostanete:
Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.
Prodloužení záruky pro servery PowerEdge T340 z ProSupport NBD záruky (3 roky) na ProSupport NBD (5 let) záruku.
Pro objednání záruky budeme potřebovat Service Tag (výrobní číslo) serveru.
Záruku je možné objednat do 1 měsíce od nákupu.
Srovnání DELL záruk uvedeno v přiložené tabulce. Dle potřeby naceníme libovolný typ a délku záruky k novým i již používaným serverům.
Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
Se službou ProSupport dostanete:
Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.